Saturday 11 May 2013

Fina fulbilder från igår


Igår hade jag och Elin typ födelsedagskalas i form av ett pyjamasparty! Först så var det bara vi två och Sanna och Erika, och vi gjorde (misslyckade) pizzabullar, men en stund senare gick vi ut och bestämde oss för att bjuda in Ida och William från gatan för att kolla på Supernatural med oss, men det blev inte så mycket serietittande hahah. Vi hann med två avsnitt på 5-6 timmar, super! Men vi hade trevligt och satt och pratade om allt möjligt tills klockan blev tjugo i fyra och William drog hem, och Ida stannade och sov med oss! 
Sen så somnade vi tjejer runt fem till att Ida satt och läste The Hobbit för oss. :) 

Idag var jag och mamma nere på stan för att kolla om det hände något kul på 'Cupcake-kalaset'. Det var också storrea på Ur & Penn så jag fyndade en hel del där! (Alla smycken för 20:-.. Hur kan man säga nej liksom?)
Tänkte nu kolla på senaste Glee- och Doctor Who-avsnittet, meeen jag har glömt min dator i skolan och Tilda låter mig inte sitta här vid familjens dator mycket längre, så jag ska nog gå upp och läsa eller kolla på någon film.

Ha en trevlig lördagskväll!



No comments:

Post a Comment